Slutreflektion – God`s gonna cut you down

Slutreflektion ang. Michael Grenholm.

Egentligen är det komiskt att herr Grenholm ber YouTube att de ska ta bort mina ”fair-use”-klipp, enär det är från Grenholms egen video ”Örjan Armgrens Vittnesbörd” som jag hämtar mina klipp ifrån.

Hade det varit lite hjärna i grabben, så hade han väl tagit bort källan till mina klipp?

Tydligen så anar herr Grenholm, att min förmåga att vaska fram det EN-procentiga giftet i den NIttionio-procentiga glättigheten hos Örjan Armgrens och Simon Ådahls videos, inte är bra för dem själva och deras uppdragsgivare. Kanske är det Gud själv, de strider emot, vem vet?

En som vet hur det kommer att gå för villo-lärare är Johnny Cash:

 

Namnlös (2)

Kommentera

