(Å)skådning (P)å (G)ång – hos Åpg29

haha2

Den kristna hemsidan APG 29 går i tankar att byta namn till

ÅPG 29 efter sin senaste UPPTÄCKT!

inom branschen åskådning.

Åskådning….        På……..                        Gång………

screen

(Källa: http://www.apg29.nu/index.php?artid=24634)

Denna kristna märkes-hysteri påminner mig om hur det lät för över 40 år sedan, då de kristna på den tiden hade

UPPTÄCKT!

att det fanns en

STOR DATOR I BRYSSEL som kallades för

VILDDJURET!

ram

Källa: (http://everykindapeople.blogspot.se/2016/01/60-ar.html)

3 reaktioner på ”(Å)skådning (P)å (G)ång – hos Åpg29

  1. Hej!

    Jag vill börja med att tacka för din blogg. Jag finner en hel del intressant där. Men som alltid, hälsan tiger still! Nu skriver jag till dig angående det du säger om Christer Åberg och hans Apg 29. Jag har inget emot att du ifrågasätter sådant som han skriver om, men det är SÄTTET du gör det på, som gör mig sorgsen, särskilt den hånskrattande lilla gubben du pryder ditt inlägg med. Jag håller inte heller med om allt han skriver om på sin blogg, men å andra sidan finner jag mycket gott att läsa där också. Jag skulle önska att vi kunde ha en mera varm och respektfull attityd i förhållande till varandra. Vi är alla mycket ofullkomliga.

    Vänliga hälsningar
    Raymond Backsjö

    • Hej Raymond!

      Jag vill börja med att tacka för din kommentar!

      Intressant hur man uppfattar saker o ting olika.
      Jag tycker INTE att den smilande gubben ger uttryck för hånskratt.
      Inte alls
      Jag finner också en hel del bra att läsa på APG 29
      och jag gillar Christer Åbergs egna stil.
      DESS utom ber jag för hans dotter DESS an
      som Gud lagt på mitt hjärta.

      Roligt att Du är frälst Raymond
      Gud Välsigne Dig Rikligen!

      mvh Lennart.S

      • Varmt tack för svaret!

        Ja, det är verkligen intressant hur olika vi är! Jag tror dig verkligen när nu skriver att gubben inte ska ge uttryck för hånskratt. Hoppas Christer känner på samma sätt. Jag får väl ta mig en närmare titt på den lilla figuren och se om jag ändrar uppfattning.

        Precis som du, så uppskattar jag verkligen Christers personliga stil. Jag tror han får vara till mycket välsignelse med det han producerar.

        Jag önskar också dig Guds Välsignelse! Genom din blogg har jag bl.a. lärt känna underbara musikvideor med t.ex. ZOE Group som jag inte tidigare visste fanns! Tack!!

        Med vänliga hälsningar
        Raymond

Kommentera

