En blivande Kompis?

Idag på min promenad, så fick jag för 3:e gång se samma rådjur stå på en äng.

Vid de andra tillfällena har den skuttat iväg när den fått syn på mig, men idag stod den helt stilla med blicken fäst på mig.IMG_0590 - Kopia

Avståndet var ca. 100 m och trots att jag rörde på mig så den fick vindens vittring av mig, så stod den fridfullt stilla.

Då blev jag glad eftersom jag inte tycker om när djur blir skrämda.

Vi kanske blir riktiga kompisar till slut? haha2

 

Kommentera

