Store Gud – D. Storm & Jeannie Green

Jag håller på med att sammanställa ett inlägg som handlar om det sk. ”profetiska” inom ”kristenheten” som t.ex Simon Ådahl vill sprida till svensk kristenhet.

Denna ”profetiska” färdighet har Simon Ådahl hämtat hos Bill Johnson USA, och i min förra video visade jag hur en annan av Bill Johnsons kompisar, Shawn Bolz, är en mästare i denna klärvoajans i kristen skepnad.

I en kommande video, ska jag visa ett annat psykiskt medium, som håller på med exakt samma ”profetism” som Bolz och Ådahl ägnar sig åt.Det hela handlar om ”psycic reading” och spiritism.

Innan jag blir klar med det inlägget, så lyssna gärna på denna sång:

Kommentera

