Gud Är God – Gud Hör Bön

 

Ikväll var det 7 + och blåsigt på promenaden och jag stötte på råbocken för 18:e gång. Han stod stilla ensam och glodde på mig när jag gick ca 150 m längs den stora ängen. När jag var som längst borta från den, så skuttade han sakta iväg en liten bit.

Behållningen annars ikväll var att jag stötte på en kristen broder som jag inte sett på något år. Han berättade om sina barn och jag kände direkt att Herren lade dem på mitt hjärta i bön.

Dyre Jesus, du ser min broders barn

  • Jag vill att Du välsignar dem Herre
  • Låt det gå Bra för dem i deras fortsatta liv
  • AMEN, Herre!
Kommentera

