People Get Ready – Joss Stone & Jeff Beck

5 reaktioner på ”People Get Ready – Joss Stone & Jeff Beck

  1. Jag läser inte osakliga härskarteknikkommentarer så när jag läste nu får du väl. då läste jag inte mer jag har sagt mitt i detta ämne

    Jag vet inte vad som står efter ni får du väl..

    Jag medger att jag varit lite offensiv eftersom jag valt att skriva.

    Kan förstå att det kan tolkas som en provokation det jag skrivit men det har inte varit något ont syfte och det har inte varit någon härskarteknik.

    Jag förlåter dig fullt ut.

  2. Räknar med att du inte tar in detta
    Den första gång jag hörde David Owuors namn nämnas var på Berndt samtalsforum och liknande sidor.

    Jag tog del av en kritisk information men har fått ennan information positiv sådan på injesuschrististand men kritik på preparingfor the kingdom från en person där.

    Men när jag söker mer information om honom så kommer jag till http://www.softkenya.com.kenyans/david-owuor framkommer detta.
    Owuor tar inte emot offer från enskildshållet inte kollektal predikar inte om pengar.

    Vidare info född 1966 har examen i naturvetenskap i Kenya israel och usa och hans vetenskapliga artiklar i biokemi om cancermediciner fick ettgenomslag i vetenskapliga tidsskriftrt.

    Min slutsats är att man bör ligga lågt och kolla upp väktarsidors uppgifter och försöka få hela bilden innan man går ut med falsk profet stämpeln.
    Han fick rätt i en profetiis om den stora jordbävningen på Haiti där mer än 200 000 människor dog.

    Väktare tycker jag msn får man kolla upp vad de säger innan man går på deras omdömen. Det kan låta övertygande om man väntar om någon och hittar ett verkligt påtagligt fel.
    Då kan man se det dom att då är omdömet falsk profet rätt. Men den som väntat kanske har utelämnat mycket också sådant som är rätt och bra.. Detta sänds från mobil.

    • Hej Anonym!

      Jag förstår inte ditt intresse av allt utländskt
      karismatiskt skräp.
      Jag tycker du ska läsa Guds Ord själv
      och närma dig Gud själv.
      Vi behöver inte gå till Gud genom
      en massa utländska sk. profeter.

      Om Du kollar denna video med David Owour
      vid tidpunkt ca. 30 minut och framåt
      Speciellt vid tidpunk ca. 37 minut
      där Owours publik ligger och krälar som ormar på golvet.

      Det handlar INTE om BIBELNS GUD i detta.

      se video: https://www.youtube.com/watch?v=1x5qZ9sv8JA

      • Hej Anonym!

        Nu får du väl ta och stilla dig lite ang. din senaste kommentar.

        Jag tillskriver Dig INGENTING eftersom jag INTE VET något om dig.

        Jag gör precis som du gör, jag TYCKER.

        Du TYCKER att jag blir ”irriterad” och haft ”fel uppfattning” ang ”Owour”

        Jag TYCKER att du visar ”intresse för karismatiskt skräp” och att du ska ”gå till Gud själv”
        .
        Vad är det för skillnad ang ditt resp. mitt TYCKANDE tycker du?

        I all välmening!

Kommentera

