Islams offer – Muslimska Brödraskapet

En kristen (Koptisk) flicka Hannah blev bunden, våldtagen, slagen, knivhuggen medan hon ännu levde, samt även då ett krucifix trycktes ner i hennes mun och strupe.

egyptisk-flicka-229035_143347099138718_2015251931_n

Det här är vad det Muslimska Brödraskapet sysslade med i Egypten. Både Barack Husseini Obama och Hillary Clinton hedrade dem i vita huset och Hussein Obama gav dem 1,5 miljarder dollar utan kongressens godkännande. Det är MB och Salafisterna som bränner ner kristna kyrkor och mördar kristna

Källa: https://petterssonsblogg.se/2013/03/29/koptisk-flicka-torterad-och-mordad-i-ovre-nilomradet/

2 reaktioner på ”Islams offer – Muslimska Brödraskapet

  1. Hej Mats!

    Tack för din kommentar

    Ja, det här med lidandet, det fysiska
    är svårt för vårt förstånd.

    Jag har en egen teori när t.ex någon kristen
    får uppleva detta fruktansvärda för vårt förstånd.
    Jag tror då, t.ex om ett Guds barn, står inför tortyr
    halshuggning eller annan avrättning,
    då tror jag att den som får uppleva detta
    att Gud redan tagit hem dennes ande hem till Herren.
    När detta sker, så tror jag alltså att den människans ande
    redan har lämnat sin kropp och är i himlens ljuvlighet
    hemma hos Jesus!

    mvh L.S

  2. Jag undrar när jag ser och hör om hur människor torterar människor, hur Herren kan tillåta detta? Denna unga kristna kvinna som utsätts för sådana vidrigheter. Att förstå lidandet, det kan jag icke. Men Herre; jag förtröstar på Dig ändå.

Kommentera

