En liten Prinsessa – Margarita

För två år sedan, 2014, hade jag ett inlägg om barnhemsbarn i Ukraina och jag blev oerhört gripen av en liten flicka vid namn Margarita.

Hennes leende gjorde mig helt förkrossad och tårarna bara flödade. Guds Helige Ande kom över mig.11951796_1489597934694619_6158751125590130220_n-e1441258357682

This is Princess Margarita’s story… 

Margarita was born in 2007 in Ukraine. She was abandoned by her parents and placed into an orphanage…

Läs mer om Margarita här: http://mayashope.org/a-miracle-fit-for-a-princess/

 

2 reaktioner på ”En liten Prinsessa – Margarita

  1. ”En liten prinsessa- Margarita”
    Vilken djupt rörande levnadsberättelse!
    Margarita; en av de minsta med mänskliga mått mätt, men så stor i Guds rike!

    ”….många som är de sista ska bli de första”, säger Jesus i Matt 19:30

    Jesu dyrbara frid önskar jag dig Lennart! Birgit

Kommentera

