En Bön till Gud

Fick precis ett allvarligt böneämne lagt på mitt hjärta där

läkarna inte mer kan göra. En dödlig sjukdom.

Älskade , älskade Herre och Gud, Älskade Jesus!

Se till denna din frälsta egna Guds barn, Herre!

Jag ber Dig åh Gud, att Du nu ska gripa in och utföra ett sådant mäktigt under Herre, till Ditt Namns Förhärligande, så att Du Botar och Helar denna person Jesus. Ta bort denna sjukdom Herre fullständigt. Jag ber Dig Herre Gud, att Du ska visa denna kvinna Din Oerhörda Nåd Jesus!

Åh, Herre Du har skonat mitt liv Två ggr. från dödliga sjukdomar och En gång från en allvarlig bilolycka och både Du och jag vet Gud, vilken usel syndare jag varit Jesus och ändå har Du visat mig denna din stora Nåd. Därför beder jag Dig Mäktiga Gud, att Du NU ska gripa in Jesus och manifestera Din liknande Nåd mot denna kvinna så att Du fullständigt griper in och Botar och Helar!

TACK FÖR ATT DU HÖR BÖN! AMEN!

Kommentera

