En Hälsning

En sommar-hälsning till Er som följt denna blogg.

Som det känns, så har jag kommit till ett uppehåll

och kanske ett helt avslut på bloggandet.

Det stämmer att det kristna livet är en trons kamp

Paulus skriver om att stå emot till blods ang. synden och jag förstår precis vad han menar.

Jag har alltid trott på Bön för andra och andras Bön för mig men nu har jag varit inne i kamp och smakat synden och dess ångest.

Om det är någon som vill be för mig, så är jag tacksam.

Texten i denna låt med Rescue beskriver mitt tillstånd, men innerst vill jag sjunga med i Lars Mörnlids underbara låt.

3 reaktioner på ”En Hälsning

  1. Käre bror!
    Har mailat dig ikväll; vill ändå dela dessa sånger även här på din blogg:

    Som en bro över mörka vatten:

    I need You more than ever before:

    Jesu dyrbara frid! Birgit

Kommentera

