Mitt Sista Inlägg – Selah, Rescue, Watershed

Detta är antagligen mitt sista inlägg här på bloggen för jag känner att jag har kommit till vägs ände.

Om en vecka så är det 44 år sedan jag blev frälst vid en toalettstol och den 1:a videon beskriver liksom min vandring i livet.

Den 2:a videon beskriver min tillvaro just nu och vad det gäller det andliga läget i Sverige så tycker jag det är totalt mörker och snurr-snurr.

Framtiden ska jag ägna mig åt bön och bl.a de böneämnen här.

Den 3:e videon är som en beskrivning av min bön.

Tack till er som följt bloggen och kommentarer till detta inlägg undanbedes vänligen.

 

Kommentera

