London Calling – Gud Hör Bön

Idag kom the ”Londoners” och hälsade på i Småland.

Så fort Freja-Ellie såg mig log hon med hela ansiktet.

Här är ett foto där hon äter majs med hela ansiktet.

2017-03-31-PHOTO-00000793

Tack Jesus för ett underbart Svar på Bön.

Fortsätter att Be för Tora 16 mån och Elli 2 år.

Tack Gud!

2 reaktioner på ”London Calling – Gud Hör Bön

  1. Underbart med de små ”Piggelinarna”. Gud hör bön, fantastiskt.
    Jag har ett angeläget böneämne; en kvinna som är nära anhörig till närstående har fått cancertumör i hjärnan och ska opereras i veckan efter påsk. Cancertumören är vad jag förstår ”isolerad” och inte spridd.
    Bönen är att Jesus får verka i detta både till helande och öppnade hjärtan för frälsning.

    Önskar Dig en skön Påskhelg
    Guds Rika Välsignelse
    /Barbro Elise

    • Hej Barbro Elise!

      Tack för din kommentar
      Roligt att du skriver här.
      Ja, Gud är så suveränt god
      har precis nu i morse fått
      ett Böne-svar som gäller
      en materiell grej, en bostads-fråga.
      och det är verkligen ett mirakel
      Att Gud kan hela i hjärnan
      är jag själv ett bevis på
      efter en bilolycka för 40 år sen
      Hela min hjärna flyttades och blödningar
      När jag sen tillfrisknade frågade en läkare
      om de borrade hål i huvudet och sög ut blodet?
      – Nej svarade jag
      och då skakade läkaren på huvudet och sa:
      – Då kan du tacka din himmelske skapare för att du lever, sa han
      Och det har jag verkligen gjort.

      Att be för cancer, upplever jag som något speciellt
      På något sätt, upplever jag, att det är svårt
      fast det är ju GUD som utför undret
      så givetvis ska jag vädja till GUD om ett
      ingripande ang. Ditt Böneämne.

      Ha en God Fortsättning
      och en trevlig Påsk!!

Kommentera

