Bara För Jesus – Sätter Fri

Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva,

mer än att Gud är så OFANTLIGT

fantastisk och god.

Mitt senaste bönesvar gör så att tårarna bara flödar och det gäller en bostadsfråga som Vår Underbara Frälsare har hjälpt mig med.

Sista tiden har jag rört mig ute bland ”syndare” ung. en svensk motsvarighet till människorna på videon.

En av mina älskade ”böne-barn” fick jag veta att han krockat med sin motorcykel och brutit ryggen

Ha-ha, inga problem för vår älskade Jesus

Gud kommer att hela:

Var försiktiga i Trafiken:

set

Kommentera

