Gör mitt liv till en Bön – Keith Green

Idag strömmar tårarna

Åh, Herre Gör mitt liv till en Bön

 

2 reaktioner på ”Gör mitt liv till en Bön – Keith Green

  1. Hej Vill nämna detta:Har just hittat en hemsida som innehåller en redogörelse över vad Jesus säger om när vid vilken ålder en människa behöver bli en ny skapelse https://ichoosemyeternitynow.wordpress.com/age/
    Jag ska fundera och söka ledning om detta är sant eller inte. Visar det sig vara sant så tror jag att jag införlivar huvudpunkterna i en text om andlig pånyttfödelse jag skrivit.

    Jag hade tidigare hört att riktigt små barn tillhör Gud och att de får följa med i uppryckandet. Men för några veckor sedan tänkte jag söks fram någon uppenbarelse om vid vilken ålder som behovet av att blu en ny skapelse har uppstått.

    Har tidigare funderat fram och tillbaka om det är rätt eller fel att påverka barn eller om man inte ska påverka barn så mycket om hur de ska tro.

    Texten som jag hänvisar till och hemsidan i övrigt lyfter från frälsningsarméns fördelar och uppfattar J äg det rätt så talar Jesus om frölsningbön i dialogen.

    Enligt denna text och hemsida behöver barn frölsningbön även i tidig ålder.På hemsidan framkommer att barn även vid låga ålder blir kvarlämnade vid uppryckandet om de inte blivit nya skapelser i Jesus Kristus. Jag önskar att alla blir räddade och upptryckta. Denna text går till botten ordentligt med denna viktiga fråga och menar att Jesus i dialog givit svar som återges. Texten författare frågade Jesus om vad som gäller för barn.

Kommentera

